Brev:
Solcreme til de små?
1. marts 2010
Alder:
11 mdr.
Solcreme til de små?
Hej Helen
Vi skal på ferie her om et par uger, hvor vejret er ca 20 grader. Vi er ikke afsted på decideret solferie og uanset hvad så synes jeg ikke at små børn skal være i solen, men vi kommer jo til at være ude mere end vi er pt herhjemme nu. Vil det derfor en god ide at smøre min søn med solcreme når vi går ud selv om vi ikke er direkte i solen?
Er det ok at smøre små børn i solcreme (mener jeg har læst et sted at det ikke var ok når de var under et år?).
På forhånd tak
Kærlig hilsen
Rikke